Personal branding like a Pro

personal branding like a pro

Twaalf december wordt het jaar afgesloten met de laatste LAPT-conventie van 2015 rond het onderwerp: ‘Lifestyle & Nutrition’. LAPT heeft de afgelopen jaren honderden Personal Trainers opgeleid, en ze geholpen bij het halen van een maximaal rendement uit hun Personal Training carrière.

Ook als niet LAPT-lid kan je profiteren van de kennis van verschillende top presenters, waaronder: hormoonexpert Ralph Moorman, wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven, onderzoeker Jan Middelkamp én Sitting is Killing auteur Arto Pesola. En je kan met mij  in gesprek gaan tijdens mijn workshop over personal branding. Het doel: zoeken naar je eigen krachten en zwaktes, en uitvinden hoe je daar nieuwe kansen mee creëert. Om zo je PT business nóg beter in de markt te zetten.
Read More

Personal branding – Werken aan je eigen merk

werk aan je eigen merk

Personal branding is al een tijdje ‘hot’, en dat is niet zo vreemd. We leven in een tijd waarin het meer dan ooit over jezelf gaat en hoe je overkomt op anderen.

Om maar een voorbeeld te noemen: Door de opkomst van internet en de sociale media worden we dagelijks overstelpt met posts van bloggers vanuit elke hoek van de wereld. Fotografen, fashion bloggers, make-up experts die je laten zien hoe je zelf je fotografie, je make-up en je kleding tot in de puntjes verzorgd krijgt. En als er nog een rimpel over is, dan volg je een tutorial van een photoshop-koning(in). Deze bloggers hebben online autoriteit en hebben dus een sterk eigen merk neergezet.
Read More

Online personal branding – 7 tips voor personal trainers

personal-trainers-tips

Personal trainers zijn over het algemeen niet heel erg veel bezig met personal branding. Als ze goede resultaten boeken met hun klanten, dan gaat dat nieuws met mond-op-mond-reclame snel rond. De praktijk leert dan dat personal trainers amper bezig hoeven te zijn met hun eigen Brand. En dat heeft vaak ook een reden: Goede personal trainers draaien vaak zoveel sessies met hun klanten dat er nog amper tijd is om tijd te werken aan het eigen merk. Maar is dat op lange termijn ook een verstandige strategie?

Read More