Hilly Goedhart

Producer, dtp’er, tekstschrijver en duizendpoot

Rots in de branding en mede eigenaar bij Fitbrand. Organiseert, doet aan opmaak, redigeert en wat niet eigenlijk? Al meer dan dertig jaar samen met Peter. Grofweg tien jaar bij de zaak. En dat gaat allebei goed. Trotse moeder van twee heel lieve kinderen. Houdt van mensen om zich heen. Lekker koken, samen eten. Wordt blij van kleine dingen. Luistert naar klassieke gitaar en soms zelfs Drum ’n Bass. Laat alles los tijdens het sporten.

Hilly produceerde video’s voor DISQ, maakte boekjes voor het Megakwartaal van HDD GROUP en knapte en passant het hele kantoor van Fitbrand op.

Ids Kooistra

Designer, video-editor, cameraman

Een designer in hart en nieren. Werkt veelal digitaal, maar ontwerpt, knipt en vouwt net zo graag een mooie verpakking in elkaar. Filmt. Monteert video. Ontwierp en bouwde hele nieuwe stukken aan zijn droomhuis op het platteland. Luistert graag naar de luisterpaal van 3voor12 tijdens het werk. Heeft sinds kort geen Nokia meer. Associeert het woord ‘sociaal’ niet met media, maar met samen zijn.

Ids werkte eerder als designer bij meerdere reclamebureaus en deelt zijn kennis nog steeds met veel liefde met zijn HBO-studenten.

Peter van der Steege

Branding en design specialist, fotograaf en algehele eindbaas

Vakman die beelden kan laten spreken. Die merken tot leven brengt. Zijn oog als fotograaf helpt hem in focus te brengen waar het echt om gaat. Leergierig. Gaat graag drie stappen verder dan anderen. Verslaafd aan Scandinavische tv series. Altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en ervaringen. Houdt van een open vizier en verzamelt graag jong talent om zich heen. Tevens is hij mede oprichter van BlackBoxPublishers, dé uitgever van boeken en e-books voor fitness & health professionals.

Peter helpt je graag met het opzetten van het merk wat bij je past. Van een compleet nieuwe identiteit tot een in-house workshop over het gebruik van social media. Meer weten? Check ook zijn persoonlijke website.

Chris Kuhl

Frontend & Backend developer

Chris is vanaf zijn kinderjaren altijd bezig met (web)development. Hij studeerde Mens & Informatica aan de University of Stenden in Emmen. Zijn talenten als webdeveloper zijn ongeëvenaard. Maakte op de basisschool zijn eerste website in Microsoft Publisher. Houdt van een lekker glaasje Vieux. Ontwikkelt apps voor zowel Android als IOS. Heeft een sterke passie voor astrofotografie. Kritisch en analytisch denker. Kan plezier halen uit het automatiseren van processen.

Is fan van Dire Straits, en speelt zelf ook gitaar. Weet de chaos van het dagelijks leven te verdrijven door te turen naar de sterren in de hemel. Geeft af en toe wel eens een privé concert.

Melinde Meinen

Ontwerper, project manager

Multi talent en Peter’s rechterhand. Hoewel ze op kantoor links van hem zit. Photoshopt het liefst je hoofd op een ander lichaam. Houdt tegelijkertijd 10 ballen in de lucht. Leidt met het grootste gemak projecten in goede banen. Creatief. Sociaal. Sportief. Blinkt volgens haar team uit in alle sporten behalve in lasergamen. Maar dat zou ze nooit over zichzelf zeggen. Out of the box. Maakte festival toiletten voor elke gender identiteit. Met bijpassende kalender.

Melinde werkte voor Fotodoos en Hamers & Hout. Daarnaast heeft ze haar eigen onderneming Foolz grafisch ontwerp.

Angelo Roga

Fotograaf, cameraman, editor, frontender

Altijd in beweging met beelden. Zoekt nieuwe invalshoeken en oplossingen. Wereldreiziger die zijn favoriete bier dichtbij vond, in België. Volgde Kraantje Pappie op tour vanuit de Kraanmobiel. Geen 9-tot-5 man. Liever later op, en langer door. Was ooit Arubaans recordhouder op de 100 en 200 meter sprint. Zoekt nog een secretaresse.

Angelo monteerde, filmde en fotografeerde eerder al voor DISQ, de Hanzehogeschool, Coffee company Flex en Rapide internet.

Pascal Swier

Branding & projectmanagement

Deze tukker spendeert zijn nachten in een hoogslaper maar is eigenlijk een hoogvlieger. Een ervaren cameraman, editor en animator die zijn rol achter de camera in wil ruilen voor het grotere plaatje. Artdirector en projectmanager is hem beter op het lijf geschreven. Heeft een passie voor branding en creatieve bedrijfsprocessen.

Verrast zijn voetbal vriendenteam op woensdag voor de wedstrijd met vegetarische gerechten. Ondanks dat heeft hij het toch tot voorzitter van de Promotiecommissie geschopt. Loopt daarnaast ook nog eens met gemak een halve marathon. Als je hem niet bij Techno feestjes of in de stad tegenkomt dan zit hij met vrienden in de keet bij zijn ouders in de achtertuin.

Studeert Communication & Multimedia design aan de Hanzehogeschool. Heeft zijn eigen mediabedrijf Pas media. Werkte onder andere voor STUK TV, New York Pizza en Kans voor een kind! Pascal zal na zijn stage onderdeel blijven van het team van Fitbrand.

Jeroen Broersma

Ontwerper, illustrator

Is een echte illustrator. Tekent alles wat in hem op komt eerst op papier en dan op de computer. Heeft altijd zijn eigen set potloden mee. Van 9B tot 9H. Ontdekt nog steeds nieuwe illustratie technieken. Is ook gecertificeerd fitnesstrainer. Man van weinig woorden. Gaat graag naar grote festivals zoals The Flying Dutch.

Jeroen studeerde Communication & Multimedia Design in Leeuwarden en deed zijn afstudeerstage bij Fitbrand. Na zijn afstuderen is hij het team komen versterken.

Pelle Stegenga

Online Marketeer, SEO Specialist, Data Analyst

Pelle is een rasechte autodidact die zich niet laat vangen in containerbegrippen. Houdt wel van een goed feestje. Studeert Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en volgt de richting Technologie Management. Daarnaast is hij Google Certified in Google Analytics en Google AdWords. Enorm geïnteresseerd in innovaties en marketing, en daarom ook een echte ideeën-man. Hij is altijd up-to-date van de laatste actualiteiten in de wereld, en heeft altijd een verhaal klaar. Hij werkt geregeld aan zijn ‘core-strength’ door te gaan klimmen in de boulderhal. Heeft een keer enorm veel geld bespaard op een grote bundel programmeercursussen van Stackskills, maar moet er nog steeds aan toe komen om ze te halen.

Marc Cornelius

Online Marketeer, SEA Specialist

Begint zijn dag al om 5 uur in de ochtend. Heeft het streven om iedere dag 1% beter te worden dan de vorige dag. Marc  Cornelius sport iedere dag, dit kan plaatsvinden in de sportschool, maar met een rondje hardlopen is hij ook wel tevreden. Luistert graag naar de 100% Inspiratie Podcast van Thijs Lindhout. Analytisch zeer sterk en sociaal gedreven, op zoek naar betrouwbare en oprechte relaties tussen hemzelf en zijn klanten.

Marc heeft de HBO-opleiding Communicatiesystemen gevolgd, en hier soepeltjes een master communicatiewetenschappen aan de RUG achteraan gegooid. Heeft ten tijde van schrijven al ruim 2,5 jaar zijn eigen marketingbureau.