Branding, Design, Video, Fotografie

Body Bike OceanIX campagne: ‘s werelds eerste milieubewuste fitness fiets

Fitbrand is verantwoordelijk geweest voor het vormgeven van de BodyBike OceanIX campagne. Dit omvatte een foto- en videoshoot met diverse modellen. Op basis van het geschoten materiaal zijn er naast een tweetal video’s ontwerpen gemaakt voor print, web en social. Ook het bewerken van de fotografie tot het complete ontwerp en de bestickering van de Body Bike Booth tijdens FIBO 2019.

Om het geheel af te maken zijn er 300 MBRC the Ocean armbandjes in passende stijl verpakt en als cadeautje weggegeven aan de bezoekers van de stand.

Opdrachtgever
Body Bike International A/S

Branche
Fitness

img
img
img

“It starts with an idea, then brainstorms. After that pros and cons are evaluated before the actual concept is finalized and described. A detailed plan is developed to fulfil the described concept. Tasks, responsibilities, and deadlines. Fitbrand is taken you through this intense and creative journey, bringing your campaign, advertisement, branding, video, and SOME to reality.  The gifted talent combined with experienced leadership is what makes the campaigns. They are always well designed to meet your target audience.

Fitbrand helped us build our brand and we are great full for having them as our wingmates through the calm and rough sea we have been sailing together. ”

Uffe A. Olesen, CEO of BODY BIKE International

img
img
img
Sluiten