Een letter een letter, een woord een woord

custom font fitbrand

 

Een letter is een letter, een woord een woord. Maar het belang van een goed font is ontegenzeggelijk groot, als er gekeken wordt naar de waarde voor een merk. Er zijn online duizenden fonts beschikbaar, zowel gratis als tegen betaling. Maar het meest loont een eigen font, oftewel een custom(made) font. Grote namen als Apple, Coca-Cola en ja, zelfs Fitbrand maken gebruik van custom fonts in het logo.
Read More

Kleine afbeeldingen, spelling issues en hack voor Boomerang

Er zijn tal van handige tools waar wij met regelmaat gebruik van maken om merken een eigen gezicht te geven. Elke maand delen we 3 gratis tools met jou. Hack Your Brand, door Fitbrand.

Niemand vindt het fijn om te wachten

afbeeldingen verkleinen

Een langzame website is voor niemand goed. Niet voor je klanten, want die raken na een seconde laadtijd al uitgekeken. En niet voor jou, want een langzame website betekent een lagere ranking in Google. Read More

Ride On: hét magazine voor liefhebbers van indoor cycling

 

Nummer #5 is ‘vers van de pers’ en zal zich voegen in een reeks enthousiast ontvangen e-magazines van BODY BIKE. RIDE ON is een rijkelijk geïllustreerd (en gratis verkrijgbaar) magazine vol met trends, nieuws, interviews en meer over indoor cycling in de wereld van fitness. We kunnen alvast verklappen dat in issue #4 een interview te lezen is met Peter van der Steege. Read More

Gratis fotografie, Instagram hashtags en vertalen als een pro

Er zijn tal van handige tools waar wij met regelmaat gebruik van maken om merken een eigen gezicht te geven. Elke maand delen we 3 gratis tools met jou. Hack Your Brand, door Fitbrand.

Rechtenvrije en prachtige fotografie

Fotodeel website Unsplash is in 2013 opgezet als Tumblr thema, met het idee om ‘overbodige’ foto’s van een fotoshoot hier neer te zetten. De oprichters werkten samen met een lokale fotograaf om eigen foto’s te schieten, maar gebruikten uiteindelijk maar één foto uit de hele reeks voor eigen doeleinden. ‘Zonde van de rest van al die foto’s’, dachten ze. Dan de rest maar gratis online gooien, want zo heeft de rest van de wereld er ook nog iets aan. Read More

Publicatie 6e editie EuropeActive Retentie Rapport 2018

Tijdens het HDD Congres te Veldhoven ‘Fitness & Finance’ was Emma Barry als spreker in Nederland aanwezig en kregen wij de kans om haar uitgebreid te spreken over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van boutique fitness. Emma is auteur van het boek ‘Customer engagement in boutique studio’s’.

EuropeActiveBlackBoxPublishers en Fitbrand publiceerden in 2013 de eerste editie van het jaarlijkse Retentie Rapport. Halverwege november is de zesde editie van het Retentie Rapport gepubliceerd, over klantbetrokkenheid in boutiqie studio’s. Boutique fitness is een razendsnel groeiende sub sector in de fitnessbranche. De auteur van het rapport, Emma Barry, geeft haar lezers inzicht in het onderwerp en deelt op uitgebreide schaal de verstrekkende kennis van de vele experts uit de industrie op het gebied van boutique fitness.

Read More

Adverteren op Facebook anno 2018. Wat werkt nog wel voor jouw merk?

Leestijd: 10 minuten

Facebook. Menig ondernemer zweert bij het ondernemen en adverteren via Facebook. Op het eerste oog is hier vrij weinig mis mee. Maar bedenk wel dat je als ondernemer nooit al je geld op één paard moet inzetten. Met andere woorden: maak je onderneming niet afhankelijk van Facebook. Want wat ooit het grootste sociale medium ter wereld was, ziet nu tegenslag na tegenslag. Sinds de beursgang van Facebook in 2012 zijn de eerste scheuren zichtbaar in het imago van de mediagigant. Hoe dat zit lees je hier.
Read More